Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

Reply for Tig Tag Toe Atokwan Alyps


1. Ape benda paling penting dalam hidup korang ?
<==>nyawa aku . kalaw tade nyawa , cmne aku na hedop :p

2. Benda terakhir yg korang beli guna duit korang ?
<==> beli topup maxis rm3 . pastu kene tarik sos . tgal 50$

3. Dimanakah tempat korang akan melangsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti ?
 <==> Taman Bunga , tepi Tasik 
           temanye aku nak cm khayalan gtu *cewahhhhh :p

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang ?
  <==> YES I DO 

5. Berapa lame korang akan mencintai kekasih korang ?
<==> FOREVER 
-bahase saintifik nya : EVERLASTING LOVING YOU *cewahhh :p

6. Di manakah korang selalu jumpa kekasih korang ?
<==> skrg kan zaman IT , tadenye jumpe luar 
         pegang2 tangan . DOSAA (!)
         kteorg jumpe kt fesbuk. ta bt maksiat punn ^^

7. Novel/buku/majalah yg terakhir dibeli ?
<==> sepupuku suamiku by Lynn Allyana

8. Apakah name penuh korang ?
<==> Nuruljannah bt Zainoh bin Jawahir bin Mat Salleh  
        smpai situ je aku tau :D
          *ayat ayah : cucu kepada Jawa yg Terakhir 
                          : cicit Mat Salleh
         complete tauu . kaw ade ? HAHAHA ;p

9. Antara mak dan ayah mana korang lebih mesra ?
<==> both ! kalaw majok gn mak , mtk ayah blnje 
          kalaw majok gn ayah , mtk mak belanje ;D

10. Namakan org yg betul betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
<==> Kamal Adli :D

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
<==> maaf . tangan saye terlebih bedung mase kecik . 
         saye ta rt basuh baju sniri 
       so , atas khidmat cik Washer , dea la bibik aku :D

12. Dimanakah tempat yg betul betul korang nak pergi?
<==> Disneyland , HK . na enjoyy (:

13. Pilih salah satu peluk atau cium?
<==> Peluk is better . 
         kalaw aku cium org tu , bau durian kang payah pulak :p

14. Beritahu 3 benda tentang org yg bagi tag ?
<==> Atokwan Alyps :  1 - best kawan gan kaw even jarang tegur :D
                                  2 - gambar kaw smue mtk penyepak dpd aku :p
                                  3 - kaw antare nyahh Meebo terhebad ;D
         p/s : aku hentam je dohh , tatau na tulis ape -peacee ^^-

15. Lima benda yg paling disayangi dlm hidup anda?
<==>HP Netbook *Pink Colour okehh :p
<==>Camera Olympus *murah je , ta cm korang :D
<==>Beg sayee
<==>Semua hended (6 je p/s : smue burok ;D)
<==>Mr Spongie (:

16. Lagu yg paling anda suka dan selalu dgr ?
<==> Paper Band : KYTD *Kekasih Yang Tak Dianggap 
         p/s : fuhhhh , feel habes :D

17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut ?
<==> 04 OCTOBER 1995 
       last sambut : 04 OCTOBER 2010 
      *satu hari sebelum Pak Mat Rempit :p
       mnages aku dikerjekan . babeng budak nehh . 
       satu dewan periksa (pusat 078) tgok aku = =
       btw , tenx yee koranggg :D

18. List 5 org yg kene tag:
 <==> Adek Izyan
          Eryn Twinnie
          Tehah Lalink
          Tyehah NgokNgek
          Kak Fara






Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)