Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

huwarghhhhh -__-


huhhhh. Penad sioddddddd -____- ta cukop tenage aku untuk form 4 nihhh. Entry kali nih panjang gila okay ! Format SPM :) p/s : banyak aku na cerita sebenarnye haha :D
Jarang sungguh tuan puteri online sekarang haha. Tadi kan, janah skodeng blok CIK OMEL kite, pastu nampak lah pasal SBP. terus janah g bukak moe.gov.my >> Semakan tawaran SBP tingkatan 4. haha dengan teruja nye, janah type angka giliran kat situ, anda tahu apa jawapannya ?  ''HARAP MAAF. DIMAKLUMKAN ANDA TIDAK DITAWARKAN
KE TINGKATAN 4 SEKOLAH BERASRAMA PENUH 2011.''  HAHA. hampa siodd! Mak yg tengah makan terkejut gn aksi aku yg gelak terguling2 tadi haha. mak tanye lah kenapa.
janah kate lah, Lamaran saye DITOLAK! sedih lah mak! sedih sangat! haha 
mak dah berkerut2 dahi haha. jujor: takde lah ibu, tawaran g SBP DITOLAK! haha. mak yg menggelabah terus cool :) beliau kate, padan muke -_- 
pssst, sebenarnye, beliau happy janah tak dapat tawaran, kalau tak siape nak teman beliau shopping. Janah yg paling kuat shoping. Adek tu paling tak suke shoping!  Siape nak gadoh2 dengan beliau lagi. Siapa nak jalan2 dengan beliau lagi. Huwaaaaaaaaaaaa -___-
Tahun nih adek UPSR. sibuk nak mohon asrama segala. Mak pun macam suke je halau beliau haha. Janah dengan sukahati nya, turut menghalau beliau masuk asrama. Lagi best jalan berdua gn mak dpd jalan dengan dea. Boleh dating gn mak selalu. Shopingggg <3 haha :)
Nak cerita pasal sekolah pulak lahhh :p
Tiap2 minggu tukar jadual. pening kepala. Kang ade jugak makin teruk migraine nyee. grrr hari Isnin 17 January 2011, Jadual selepas rehat, PJ, SS/RC, Sej, Chemistry. PJ kat dewan, sebab lepas rehat, tengahari dah kann. Lepas PJ kene naik tingkat 4 Blok A, Bilik Tayang utk subjek Sains Sukan tapi kunci takde, so kene turon pergi Galeri Aminuddin Baki. Kemudian kene naik tingkat 4 Blok A sekali lagi, utk ke perpustakaan subjek Sejarah pulakk. Lepas tuu, kene naik tingkat 4 Blok F pulak, untuk subjek Chemistry. Balik pukul 2.40. Sangat lambat. Balik nak rehat, yang tuisyen dgn tuisyen nye, yg kerja dengan kerja nyee. Korang bayang kan sendiri lah. satu hari tuu tingkat 4 jeee. Subjek Physics pun tingkat 4. Bios Logos je tingkat bawah. Semput tau naik tingkat 4 nihh. Kurang tenaga hahaa macam orang tua pulak yee. Sejak naik form 4 nih, makan pun dah tatau nak makan ape. Balik2 roti, biskut. kalau nasi tu, lauk same jugak. last2 tak makan terus haha :) lagi punn, kalau tak makan pun kenyang dohhh. 

Kalau dulu mase form 3, time rehat boleh lepak2, rilex2, boleh g tandas. ade yang sempat topup bedak segala. sekarang form 4, aku nak g tandas pun tak sempat dah! ape lagi nak jalan2 tuhh. lagi lah tak sempat. Terus aku terpikir, macamane dengan budak2 form 4 yg lain tuhh. ade yang kerja kat supermarket lah ape lah. camane dengan homework deorang lagi, tenaga lagi. Aku bersyukur lah sebab tak perlu bekerja. Belajar jeeee. Belajar pun penad tau. Guna KEPALA HOTAK haha :p 
Dah 3 minggu sekolah nih, msg pun jarang dah haha. Kesian ATOK KESAYANGAN sayee. aku balik sekolah je, msg 4-5 msg dgn beliau, terus aku tidur. beliau dah paham sgt lah. Beliau kate saye kuad tidur grrr. Adek Janah penad lah abang Ariffin ! hahaha :D malam aku nak melayan homework lagi. Haduyai, kesian atok saye -___- 
Huhh, disebabkan aku nih asyik masuk makmal sains jeee. Sakit belakang dohh. Kerusi kat makmal kan agak tinggi dan takde badan kerusi kann? So, takde lah tempat aku nak sandar. Beliau yg pendek2 yg duduk dibelakang tuu, marah saya. Suroh tundok bagai. dah tahhu rendah tuu, dudok lah depan grrr. 
Sekarang nih, tiap2 malam sakit kepala pulakk. taktahhu lah. nak kate aku struggle sangat takde pulak. study cool jelah. tapi dah hampir seminggu kot pening gnie. Lepas tuu, sekarang nih aku dah tak boleh berjaga malam langsong! kalau berjaga malam, pakse mate tahan ngantok tuu, mesti double pening, macam kepala kene hempuk gn lori je. sakit sangat! sampai menangis2 aku tahan sakit nihh. 
Hahaha. tu pasal emosi dalaman. Sampai kan kadang2 tudong sekolah aku tak betol satu hari tuhh, aku buat tak tahhu je. lantak lah. dengan hoemwork yg menimbun. kelas padat. Haishh macam2. Dulu mase form3, kelas aku gn tandas tuu jiran je, so agak2 cegu belum masuk / lewat masuk, sempat lahh curik2 g tandas jap, betol kan tudong. Sekarang, even blok tandas gn blok kelas aku tuu jiran, tak sempat langsong dah. Tak terurus mase aku. haha 
aku nak upah bibik malaysia jadi Personal Assistant aku lah. Manage mase aku haha *dalam mimpi jelah jannah -__- * 
Disebabkan kami nihh ade yg sebahagian nye dapat Reka Cipta, jadi mereka akan gune bengkel Blok E, aku yg ta amek RC nih, dengan tak semena-mena nye kene duduk Blok E jugakk. Jadi, bengkel Blok E tuu, haruslah selalu dikunci. Sebagai #*&^%@ kelas, aku kene pegang kunci tuhh. Tapi bila time balik tuu, deorang sengaja keluar lambat. lembap cm siput! haha. Sampai kan satu hari tuu, ketua janah hilang tah kemana. Janah memang dah lambat sangat! Last2 janah ketak kunci kat tepi beg beliau. Esok nye, bile dah habes perhimpunan, kami ahli kelas nih, dah macam penganggur tunggu kunci. Janah tahu kunci bukan pade janah, janah jalan slow2 lah. bila sampai depan kelas, deorang marah2 janah sebab tak bukak pintu lagi. Eh, kunci bukan pade aku lah! Kunci pade ketua aku grrr ! Dan dan tu jugak lah, ketua saya bagun lewat. haduyai. Sejak dpd itu, terus tak jadi niat aku nak pas kunci kepada beliau hahaha. yelah, sebab janah sebelum perhimpunan dah sampai, terus bukak pintu kelas. takde lah jadi penganggur -__- 
Janah terpikir, kenapa orang boleh cakap form4 tahun honeymoon. sedangkan janah yg pada mule2 nye niat sebegitu jugak, terus tak honeymoon aku haha. tak sempat nak lepak2 bagai nih, Study study study !  Sampai kan janah cakap dengan ibu, akak rase macam tahun ni pulak nak amek Sijil Paling Merepek haha. ibu cakap, tahun lepas kau PMR tak sepenat cm gini. tahun form 4 nih, over tired pulak. smpai hati ibu cakap begituu hahaha :D
Eh, ter over-writing pulak! dah jam berapa nihh. Homework dah miscall. rendu aku sangat tuh ! haha Babai alls. Lepas nih jarang2 lah tuan puteri online :DD Gonna Miss You All :)




nak online pun limited! 15 minit jee. lagi sekarang pinjam laptop umi, laptop saye asyik hangg je. malas aku nak bukak. haha bila pinjam laptop mak nih, sikit2 dea jenguk. entry yg sepatutnye boleh siap 5 minit, jadi 30 minit haha. Bila bukak Pisbuk tuu, pandai2 lah aku cover dengan tab lain haha. Lepas dah habes semua kerja aku online, DELETE HISTORY! itu paling penting! haha. payah betol lah bile laptop pink tuu hangg. tergendala segala rutin. tapi yg bagus nye, aku tak selalu online lah. haha. 


Hari Sabtu nih sekolah yeyehhhh :D tapi saya cuti okay ! Sepatutnya, daripada hari jumaat lagi janah cuti, tapi tunda g KL jumaat petang -___- actually, janah g KL bukan saje2 carik pakwe okay! Janah teman mak g mesyuarat hoho. Pergi naik kereta sendiri tapi driver bawak. Mak paling failed jalan KL. 10 kali pergi KL, 10 kali lah sesat haha. Nanti mak ade periksa kenaikan pangkat. yes yes haha kalau ade rezeki, dapat. Kalau kene pindah camane ? Kawan2 mak asyik cakap pasal pindah Kajang. OMG ! jauh siakkkk. tunggu lah aku habis SPM duluuu -___- 
Siapa nak belanja janah shoping? Halo2 saya okay haha. Saya tunggu anda disanaa :p 


grrrr. Entry nih sudah di draft kan daripada hari selasa 18 hb sampai hari nih, 20 hb. Petang semalam ade latihan sukan. Malam tusyen Add Math. haduyaii. Punye lah kesuntukan mase aku nak siapkan haha, nih pun sebab mak masuk office, so ade chance lah aku siapkan entry yg merapu bagai nihh. esok dah jumaat, ikut hati boleh je online nanti bila dok hotel kann. tapi malas lah aku nak tangguh kerja segala nih. makin serabut kepala pikir entry nih. dengan homework. carta organisasi kene buat satu lagi. duty roster lagi. bibikkkkkkkk !  haha :P




eh sudah. ibu dah balik lahh. 
 BABAI <3
p/s : banyak ta cerita nihh -___-


Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)