Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

Pergi Tetap Pergi.

Tadi cik yaya bg msg kat fb, suruh bukak blog kawan dea. Bila saya baca, sedih gila aa kan. Cry-ing sambil baca huhh. klik SINI. saya tatau lah nak kata ape. Seriously, besar gila dugaan untuk awek arwah tu. Tapi apa boleh kita buat kan. Setiap dugaan ada hikmah-nya. Maybe kita boleh amek story line nih, buat pengajaran untuk diri sendiri. Rupa nya story nih keluar dekat Suratkhabar Metro isnin yang lalu. sorry sangat, kat rumah saya ta beli surat khabar. Mumy saya read-ing news paper kat office je. ataupun kami baca online je. Kalau dugaan nih kena kat saya, saya tatau nak kata apa. Mintak jauh dari diri sendiri sudah lah kan. Keep on pray-ing. 
Ariffin, I Love Youu, Miss You gila aaa ==' 
*kali ni tayah read more. Malas na babling byk byk. No Mood  

Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)