Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

PERASAN !


Ya Allah, terangilah hati wanita ini (yg dimaksudkan)
elak kan lah mulut nya daripada tertelan cili 
Aminn. 

Hai awak. Awak jangan lahh perasan sgt ehh ! 
Saya dan kawan-2 saya tak hadap pun nak lalu kelas awak yg buruk lagi menjengkelkan tuu ! 
Kami tak menayang muka pun laa awak. 
Kami lalu sebab tujuan belajar ! 
1-turun makmal fizik 
2-naik rehat 
3-naik tingkat 4 utk English Education (bt gaya sikit) Haha
4- balik kelas 
5- turun study bio 
6- naik kelas amik barang 
7- habis masa bio, naik kelas. 

Ok laa, 7 kali and more kiteorang lalu. Tapi kami tak MURAH mcm awak yg selalu menayang muka awak yg lebih hodoh daripada longkang najis tuu. Awak, kalau kami nak menayang muka pun, bukan dekat kelas awak tuu. Takde muka yg HANDSOME punn yg layak dijadikan suami ! 

Kalau ada tangga ALTERNATIF, saya pun takan sekali lalu kelas awak tuu ! Tau la awak jeles kan sebab TAKPERNAH ada peluang lalu kelas kami yg selalu menang KELAS TERBERSIH,TERCERIA tuu. So please, tayah nak ekspresikan ke-Jealous-an awak tuu kat kami. Kenapa budak lelaki lalu situu awak tak bising pulakk? Sebab awak cuci mata? Memang awak MENJENGKELKAN ! BODOH !

You're such an ugly idiot bitch ever at my school ! 

p/s to 4RS : nak je aku samuk depan-2, tp aku sabar. HAHA :D

Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)