Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

Sukan Sekolah 2011 :)

Alhamdulillah. Habis dah Sukan Sekolah. Hihi. Tapi sad kotttt, Blue’s Juara tahun ni. Herghhhhhh. Btw, Congrats lahh ! Kesian Yellow’s, kalah Hihi. Ohh k, saya tak menyertai apa2 acara pun. Acara lari dari kelas jerr saya masuk :’) Ehh, bukan saya sorg. RAMAIII ! Hahaha. Itu acara wajib kott? Tp, tahun ni terserlah ketidaksopanan saya -..- Bukan sengaja cikguu. Sukan kali ni je saya buat. Soo, minggu lepas memg tak belajar sangat laa. Dah la ilmu tak byk, tak blajar. Ishhh, ape nak jadi Hehehe.

Ohh ye, hari khamis banyak acara pecut / balapan berlangsung. Ade yg join smpai 2-3 acara hari tuu. Mesti laa penat gilaa kan? Acara 4x400, 1500, dll mcm kelakar pun ade, mcm kesian pun ade. Sampai je garisan bg baton / garisan penamat tuu, semua jatuh pengsan. Aku pelik. Gheti tuu, smpai je garisan jatuh. Takde pulak yg spnjg mase lari tuu jatuh. (Tanggapan +ve : “maybe deorg bertahan kot”)


Bayangan kan laa, ade 5 pasukan, 1 pasukan htr 4 org wakil (dh kate 4x400, takan htr sorg je wakil) habis je satu pusingan, 3-4 org jatuh. Macam pesta pengsan pun ade jugak lhaaa. Hihi, dhla PBSM sekolah aku tu RAMAI gila kann -..- Terasa seram gila mase pergi khemah PBSM teman kan Aida Rasyidah tgok adik dia yg kekejangan kaki. Yela, tgok deorg jatuh pengsan dari jarak dekat dgn jarak jauh kan berbeza feeling nyerr. Ada yg lama gilaa kot pengsan. Sampai ada yg terkena hysteria kot harituu. Ada story ckp mase beliau lari, Nampak *something* la, oh whatever lahhh. Maybe dia tak sarapan kerr? Penat sgt masuk 3-4 acara ker? Tak panaskan badan dulu kerr? Ye opp?


Haha K lah, ape pun, Blue’s JUARAAA ! Lepas ni dah takde acara lari kelas. Okk, STUDY. Pfft ! ;p

Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)