Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

365's day

Alhamdulillah, selamat sudah berbuka puasa orkk? Hee, post ni adalah post kesyukuran diatas penyempurnaan hari ke-365 *24 august* bersama mu :) You're ONE IN A MILLION. Thanks for colouring my life, *painting he said :D Whatever it is, I'll only love you for the entire of my life. #speechless. Happy gembira teruja everything lah dgn Ipin heee :') 
Sehubungan dengan itu, saya mengambil cuti rasmi pada 24 august 2011. Aku nak buat kau penat gelak ketawa senyum n everything yg membolehkan kau penat haha ok ipin? Kau baca blog ni, pastikan kau gelak ok? Hehehe ^^ 
K enough, nt org label mengada. So what? Blog aku story aku, laki aku hak aku Hahaha.  

Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)