Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

# Biology

Chopp ! Before kau kau n kau bace bende haram nii, pastikan kau dah makan n makanan tu sudah hadam dlm perut kaorang tau haha.
Ekhemmm! Saje je nak show off td kelas aku ade bedah katak haha. Totoi bawak 16 ekor kot, aku tak kire tp dy la bgtau hahaha. Kau bayang kan, 16 ekor tu ber mampat2 dlm botol minyak masak yg besar tuu. Hahaha sumpah geli aku nak tgok katak tu mampat2. Lg pon mse nk asing kn katak tu masuk dlm bekas yg ade cloroform uw aku duduk dpn pintu je, jage line clear ke tak Hahaha -.-  Tp kan, mase dyorg tgh sebok2 amik katak, aku ta amik, sebab aku tak bedah pon pon. Aku main lari2 dgn ayu smpai semput haha. Tapi at least aku ade la jugak mem-beranikan diri nii utk pegang bende haram uww. Mule janet suruh pegg jantung katak tu, dy suruh rase la cmane jantung dy berdegup2 enn. Aku nk pegg jantung uw mcm nak nagis tp aku sabar haha. Aku pegg kaki katak dulu, erhhhhhhh ! Sumpah geli. Lps tu slow slow slow aku pegg semua bende alah dlm bdn katak uw. Cuma satu je aku tak pegg n takan pegang. Aku tak pegang kulit katak yg bergerutu mcm erhhhh.

Tapi aku tgok Liya gn Janet bedah smpai 2 ekor, mcm best. Best la kan sbb dyorg berani, aku nak bedah tp tu la kan. Ape kan daya haha. Tapi ada sumting yg bagi aku tak logik la kot bagi aku mase Liya tolak bende2 yg ade dlm perut katak uw kan, ade la keluar mcm2, tp yg paling jelas kat mata aku ialah ubat stapler haha. "cikgu, saya rasa katak ni tak cukup makan la, sbb tu dy makan ubt stapler" Hahaha. Mase aku tgok otot kat kaki katak uw, mcm daging ayam yg belum goreng tu. Euwww. Sumpah aku taknak mkn ayam yg bhgian peha uw. Mak siap cakap "cube la cakap kau taknak mkn aym Mc'D dah, lega hati mak" Haha hampeh je mak ckp gitu. Hahaha k la jemah, tekak aku dah loya menaip. Time for a nap. Bye <3 

#I Love Ariffin till today ;)

Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)