Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

# Speechless

Tadi Ipin call kite byk kali. And semua kite rejek. Pastu kite jawab, pastu dy ckp hello terus kite letak. Haihhh then kite kuatkan hati n ckp dgn dy. Tapi kite jawab kerekkkk je gn dy :/ Then sembang la. Smpai satu topic yg membuatkan aku bersalah n bersalah gila! Aku letak :’| Heuwwwww. Sedih la awak bila awak cakap pasal tuuuu. Emm then kan, kdid Ipin habessss. Aku mcm takde semangat nak call dy. Then dy mtk aku call, em k aku ikut ape dy nak. Aku call leww.


Then how very he LOVE me! Even dy tgh nagis kan, dy nyanyikan lagu utk kite. How sweet he ryteee? That’s why kite cinta dy. Tapi kite jahat dgn dy. Camane tu? Emmm entah laa awak. Dy buat lah lawak2 dy. Aku mampu senyum and air terjun mengalir huhu. Emmm lepastuuuu, dy cakap kalau ade rezeki dy nak datang sini! Dy nak jumpe kite Ahad ni. Laju je air terjun mengalir huhu. Terharuuu. Tapi kan awak, kite risauuu. Bajek dekat je Pahang dengan Johor ni kan? Punye lah aku halang dy drpd datang. Teresak2 aku nages, bukan apeee, risau lah. Hmmm. Smpai kejang rahang mulot aku. Pastu muntah lagi. Haihhh tu la, aku takleh nages, for sure muntah ni lagi laaa tk makan satu hari hmmm then menggigil satu badan.

Gila nekad pakwe aku nii. Nak ajak Hazman lah ape lah Ahad nii. Alasan nak htr Hazman balik KPTM Batu Pahat. Haihhh entah la. Pening kepala aku. Hopely awak dapat tunda dating kite nii. Emmm tapi kite nak jumpe awk. Tapi kite risau la awak, nanti2 jela kite jumpe k. Nak je teman awak balik Pahang mcm awak mintak tadi. Tapi emm belum boleh la Ipin. Sorry sweetheart :/

Im confius now !


#Mata kite ni memang buruk. And now makin buruk. Macam PANDA dahh. K night world ! Happy Deepavali ;)






UPDATE !


Janet kate 4 jam daripada Muadzam smpai Johor. Hell. 8 jam Ipin nak drive pegi balik? Heuwww, memg tak laaaaaaa K dah discuss haha. Dy dtg minggu depan ;)
Maybe semua masalah aku boleh settle bila jumpa nt. Insya Allah :)

#Pray for us !

Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)