Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

# No Title

Ohh pada jam 4.45 dan di pagi yang indah n dingin ini. Aku ingin memulakan karangan ku. Im very bored ! Pakwe kite dh tidur. And im very alone here. So dpd pukul 12 tadi aku dok online twitter facebook youtube. And this time aku mengalah bcs aku dah ketagih nak menulis karangan wahahahaha. Since last entry pun 20112011 kann? So di tarikh yang cantik 13.12.11 ni aku nak menulis lg hehe (fuhhh pjg giler intro)

Okay aku nak show off yang tadi Nabil Ifwat [KYOPROPAGANDA] and Iqram Dinzly bls tweet aku. Lepas tuww Kieran Hot FM retweet aku.HAHA aku bajek? K memang :p Ehh, kau nak bukti? Haha meh aku bagi :p 


Twt name aku jane_iZZAQFR simbolik kepada Jannah and iZZAQ Faris Ramlan. Muehehehe jgn jealous ! Dont be jelly okayy ! :* 






 
 




Muahahahaha kau ade? Pffft! :p Lepas tu emm dyorg jela hot setap yg layan aku. Yg lain semua membe tweet bese jeww hehe. Lepas tu kan, emm malas ah aku nak kutuk orang. Janji kau bahagia k? Aku dah bebas because aku dah unfollow kau wahahaha. Boleh masuk Malaysia Book Records bcs aku follow kau 5 minit je. Sorry la aku biar kan je follow rq kau terperap je kann. Because aku tak feel la nk follow kau. Cuma tadi jela kann, kejap je aku follow haha. Tahniah buat kauu :’)

And yeahhhh! For sure tadi aku stalking people(s) kat pesbukkk. And I found something! Really interesting ! And aku rasa ade betul nye mende alah nii muehehehe :’D 










Well, aku 04 and Ipin 28 woaaaa! Serasi bersama tak? Muahahahaha. Well aku post mende alah ni pun saje2 je hilang kan boring and untuk aku berangan n perasan sorang2 kat snie. Tapayah la percaya sgt ok! Tapi fakta tentang aku tu betul hehe. 

Oh ye, haritu aku puas pusing2 daripada SR -> Kota Tinggi -> Jaybee -> Port Dickson -> Bahau -> Segamat -> SR :') 
And atas dasar pengalaman, korang tapayah la tidur kat Hotel Seri Malaysia Seremban okayy ! Bosan! Nothing interested there. Takda swimming pool ! Kalau tak kerana HSM PD tu full, aku tak tidur HSM Seremban tau takk!! Grrrr >.<' 

Oh yaa, I Miss My Boyy :*
*Japgi kene kejutkan pakwe wahahaha. Tak pepasal aku jadi Owl harini :>

Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)