Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

Susun Fail Berselerak Dengan Smart Defrag

Assalamualaikum
ok hari ni ak nak review 1 software yg bole tolg increase speed pc korang
software niyh name nye Smart Defrag 
fungsi utama software niy adalah untuk susun balik fail2 korang yg berselerak
fail2 yg berselerak bole down kan speed pc korang
software niyh mudah di gunakan dan free untuk di download

korang bole dapatkan software niyh dekat sini
interface yang menarik buat aku nak buat entry pasal smart defrag niyh
software niyh 1.8 mb jep ringan dan sesuai tuk digunakan untuk semua windows
oke korang dah download?
dah download maka akan kuar lah niyh


korang follow step by step macam aku buat tuh..
aku harap tips yang aku bg niyh bole tolg pc korg kembali normal lah ok :)
oke lah sampai sini jea tips untuk korang kali niyh
Assalamualaikum

*psst-korang kalu nampak iklan nuffnang yang menarik klik klik lah oke.thank you korang sbb bace
ada salah perbetul kan aku

ipin (:


Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)