Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

Contest Hitam Putih


Yes yes. Thaks too Syst Siti Fatimah because buat contest nihh. Simple and nice contest ! hoho tatau nak masuk gambar mane. So, janah decide nak bubuh gambar mase pergi Pulau Langkawi dengan kawan-kawan. Gambar nih maybe nampak biasa. Tapi meaningful sangat ! Okay, kalau kawan-kawan nak join, Klik gambar kat bawah nih okay !



Gambar yang Janah nak letak nih yang aneh-nye, tah macamane boleh jadi ramai orang. Mula-mula nak amik gambar sorang-sorang jee. Lastly, half of the boys masuk jugak dalam gambar nih. Tu yg jadi janah sorang je perempuan dalam gambar nih. HAHAHAHAHA. Sempoi jeee. Kawan-kawan sekolah kata macam group Indie. Thats nonsense! *tapi, memang kiteorang ade nyanyi dengan guitar yang amin bawak ;P HAHA ::






Gambar yang second nih. 100% candid ! hahaha. Mase nih, Janah & Shahidul dah gerak awal dah ke Dataran Lang. Kiteorang nih Photo Addict, *pahampaham jelahh* huhu. Then, Janah pass camera Janah kat Shahidul utk amek gambar kawan2 otw datang kat kitorang. Tanpa disedari, Shahidul ter-snap gambar Boboy jatuh. HAHAHA. Nih laa hasil snap nyeee :: 





Okay, thats all. Sorry ter-over picturee. HAHAHA. Hopely, syst tak marah. Peace yawww ;]
Kalau saya menang, saya nak Shawl & inner-nya banyak-banyak. Its look same like yours ryte. But thats what i really want ! HAHAHA. Kalau hadiahnye rm10000 saya mintak DSLR kat syst hoho. 
Saya tag mase blog waklking jelah yawww. Nantikan siapa mangsa saya HAHA thats all ;]
Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)