Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

P U T U S !

 



sedih sedih sedih. haishhhh. Saya dah ter-putus hubungan dengan harta yg sangat saya sayang & penting ! Janah baru lepas mandi. Niat sebenar mandi tuu, nak carik mood buat homework. Tapi sekarang, lain yg jadi nyeee. Homework kemana, saya kemana. Babai homework. See you LATER ! Haishhhhho -___- 
Rantai saya putus ! banyak memori ada dengan rantai tuu. Bila saya rendu awak, saya cium cincin yg tersangkut kat rantai tuu. Mane saya nak sangkut cincin tu lg ? 

Mase rantai tu putus, cincin2 yg tersangkut tu bertabur. Bende yg terus bermain kat


fikiran mase tu, MAK AYAH & ARIFFIN. cepat2 janah naik atas, find the handphone! Ariffin okay alhamdulillah. Call ibu, ibu takde pape alhamdulillah. Ayah pun same. Tapi satu je yg tak okay. SAYA ! Saya tatau ape yg perlu saya buat kalau ibu tanya. Lepas nih, takde lah lagi bunyi cincin kat leher saya. Saya harap takde apa2 bende buruk berlaku atas sebab rantai nih putus. Ya Tuhan, selamatkanlah mereka yg saya sayanggg ;[ 
Saya nak rantai yg 100% sama dengan yg putus nih. Boleh saya sangkut cincin kat rantai nih. Saya tak suka pakai cincin, sebab tu saya sangkut kat rantai ! Mana saya nak dapat rantai yg sama!? Rantai yg beli baru tu takde memori yg sama dengan rantai yg putus nih. haishhhhhhhhhh
hujan turun dengan lebat utk menemani saya menangis ;[ ;[ ;[
Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)