Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

Holiday


Happy Chinese New Year Alls :)

cekgu. I HATE MY HOMEWORK ! hohoho. mentang2 saya cuti seminggu, byk betul kerja cekgu bagi saya yeee. Takpe, homework utk latih kebijaksanaan murid. Dari situ kita boleh tahu berapa banyak kita kene polish otak kita utk study okay ! haha. Janah cuti seminggu. Sekolah anda cuti berapa hari ? tetttt padan muka haha :P 
Untuk buat homework, kita kene ade mood dulu kan? Mood itu mudah datang dan mudah pergi haha. 
Hari jumaat 28 hb January, balik je dpd sekolah lepas main hujan, janah terus mandi. Dengan kesejukan, janah terus buat homework ADD MATH! hahaha bagus nyeee. Takut lupa formula. So, Add Math dah siap, 7 soalan. Setiap soalan ada 5-7 pecahan :) Karangan
transkipsi English, janah dah siap semua 3 karangan hoho. Tampal nota sinopsis janah dah buat masa khamis 27 hb tuu. Transkipsi BM ade 5. Cikgu bagi topik, dan pilih karangan sendiri. Janah dah jumpa 3 karangan. Lagi 2 kene mtk tolong encik google hehehe. Semua subject ade homework. Haishhh think positive janah! haha okay cikgu. saya akan buat homework saya dengan sejujur-jujurnya :) Untuk subject lain, janah tatau bila mood buat homework akan datang lagi. Janah dah misscall. tapi mood nye degil sangat tanak datang ;[ 
So on Saturday nihh, janah online jelah dpd tgahari sampai maghrib nihhh. So, effect nye tunggu nanti malam. Saked kepala tahap nak meletup dan takboleh tidur dan kekejangan otot badan.  Sangat menyeksakan. saya menyesal sangat tak kawal diri saya! Saya telah memecahkan janji kepada diri saya kerana bukak laptop pinky nih. Sepatutnya janah online guna laptop ibu / adek. tapi ibu bawak laptop g kerja, camane nak guna. Adek saya kedekut ! Saya terpaksa online guna laptop pinky & telah memecahkan janji kpd diri sendiri ;( *sendiri buat, sendiri tanggung lah janah !
Ibu, cepat lah balik ! Adek ade tusyen pulak malam nihh. Kalau ibu lambat balik, janah sorang2 jelah kat rumah. Saya takod -___-
*kepala saya sudah mula saked. kaki saya sudah kekejangan. *penyakit nih datang semenjak 2011. tahun lepas tapena seteruk nih. Ya Tuhan, sembuhkan lah hamba-mu ini.
 
Babai For Now ;]

Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)