Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

Entry seminggu !


Rendu saat maen hujan pulak haha. Ehh, minggu nihh tak update blog lagi. So, agak panjang cerita-nya. And kita short-cut jelahh HAHAHA. So utk minggu nih, satu entry jea kot. Busy sangat lah. Gila ta busy ? Tiap-tiap minggu shoping. Semput ibu den pergi cucuk duit jeee hehe peaceee. Banyak pecahan story. One-by-one lahh :)

SATU :  haritu masa subjek Bahasa Melayu, ade bacaan luas. Cikgu bagi bahan, andade choice. Kitorang pilih BLOG !  hahaha saje jea suka-suka :) Lepas daripada subjek tuu, terus ada orang tanya saya. How-to-do-blog ? HAHA habes aa, blog belaka aa korang nanti. Setahu saya, yang ada blog dalam 4RS tuu only saya and Zue jea. Lepas nih tatau la siapa in-coming blogger haha. *Amaran keras : Blog awak jgn lawa dpd saya. saya jeles nanti ! haha.
DUA : harituu masa subjek History, we went to library. Mula tuu, geng Sains Sukan masuk dulu, geng Rekacipta masuk lewat. Sedang khusyuk kami belajar, tiba-tiba....... hidung saya menusuk bau yang sangat menjengkelkan! Terus sesak nafas eden haha. Busuk nye lahai. stokin siapa lah yg busuk sangat tuuuuu! Sampai na termuntah eden bau weyy HAHA. 
TIGA : adek Hakimi saya dah balik Kedah dah. Huwaaaa so sad bebeyh. Btw, lepas jugaa rendu dengan beliau. pfffft ! Beliau dah besar dahh, tapi tetap pendek hahaha. 
EMPAT : Khamis nihh saya pergi Langkawi lagi. Yeyehhhhh ! haha tiap-tiap tahun eden pogi langkawi. But sorry, saya ta suka coklat ! Saya suka shopping jea :) Skip sekolah itu memang hobi sayaa huhu.
LIMA : Tiba tiba saya rasa rendu dekat arwah aunty (adek mak) & arwah uncle (adek ayah). Astargfirullah Al-azim. Al-Fatihah. sobs sobs :(
ENAM : tangan saya lenguh laaaa nak buat homework yg ter-peram nih haha. btw, homework make I become genius rytee. So, sabar jelaaa :P
TUJUH : again and again and again ! Nama saya ter-calon utk wakil sekolah Bola Jaring HAHA. Syukur Alhamdulillah. *Hitam aa aku lepas nih haha 
LAPAN : Facebook. Semak aa dengan mukabuku aku tu. Entah sape-sape jea request. Nak delete fren, tak delete lagi. Banyak lagi list-to-delete haha. Jika anda betul-betul nak friend dengan saya. Send a message through my facebook okay :)
SEMBILAN : saya dah penat ! saya nak tidur. nanti buat homework. 

So, sampai disini sahaja babling today haha. Babai. Saya Sayang Awak :P Ada hadiah utk tatapan awak semuaa :D

Janah and Hakimi :)
*look like couple ryte? Sweet gituu haha :P

 Hakimi and Kasyaf :)

 Them again :)

 Janah suka pict nih sangat ! Hoho :P

Rosak pun rosaklah. Gambar tetap gambar haha :P

-TAMAT-
tidur zzzzzzz ~

Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)