Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

Mohd Hakimi Jasni ♥

Heyhey ! saya merindui awak lah. Awak rendu saya tak nihhhh? Haihhhhh nak je aku peluk peluk. Dulu mase dea kecik, Janah lah akan jage dea. Dea nih adek sedara saya lah. Suka sangat pikir bukan bukan. Saya ada Mr Ariffin sorang jeee :) Janah dapat tahu yg dea sekeluarga dah sampai johor. You know what? Mama gn adek merahsiakan-nya daripada saya. Kononnye surprise lahhh. Tapi ta sempat nak merasa surprise tuu. Susah laa na buat surprise kat janah. Deria ke-6 saya takan jadi korang punye surprise haha *tak semua bende laaa ishhh. Ade abang sedara yg laen jugak. Siapa yaa ? Manyak suspens nihhh HAHA. esok janah balik Kota Tinggi, rumah ayah jumpa Aunty Azah and family. Lusa kot baru jumpa Mohd Hakimi tersayangggg <3 Tak sabar nihhhh. Nak peluk deaa hehe. So, malas nak type banyak-banyak. Ipin dah bebel suruh buat homework. Haihhh awak jelah buat kan. Settel masalah kite HAHA


comeyl kan dea ? Macam saya lahhh hehehe ^^

Meyh nak story sikit. Nih gambar generasi ke 3 family Sulaiman :)
dalam gambar nih ade anak Mak Long, Mak Ngah *ibu saya* Pak Tam, Mak Su
Perempuan dari kiri : Adek , Mekk, Kakak, Saya , Kak Long 
Lelaki dari kiri. ehemm : yg tembam tuu saya ta egd sape name dea
yang ribakan tuu, Aidil. Kasha, Hakimi, Kamil, Bob 
HAHAHA nih pun kene pakse dgn Janah suh amek gambar grrr !

Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)