Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

Happy Birthday ! ♥


Yeayyy! Thanks kepada semua kawan kawan facebook sebab wish kan HariJadi sayaa. Saya sayang awak semua sangat sangat ! Huhuhu tapi kan. saya nak bagitahu nihh,
saya mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki sebab harini bukan hari jadi saya lahhhh! Hari Jadi saya 04 October 1995. Saya saja bergurau dengan awak semua hehe. Ampun beribu-ribu ampun ! Niat dihati nak bergurau je. Tak sangka sambutan sangat panas hehe peace yawww ^^ So, janah dah bagitahu bila besday janah. Korang kalau terkene lagi lepas nih jangan marah pulak. Seniri mau ingat laaa hehe. Kepada yg tau agenda saya. Thanks sebab sudi berkomplot dgn saya hahaha korang memang terbaek dari ladanggg :P Okay. sorry again hehe. Ehhh, hadiah harijadi saya manaaaa ? HAHAHA 
Kepada Atan / Atok  / Ariey : kau lah orang paling meriah malam tadi hehe sorry weyy. Sampai 20 misscall aku dapat terkejut jugak aku huhu. Lastly ade msg 
"Aku call nak wish besday.. but ape yg aku rancang takjadi. kau ta angkat. So happy birthday kachak !" HAHA tak sangke aku sampai 20 miscal. btw Thanks Atok aku sayang kauu ! hehehe peace yawww
kepada Muhamad Ariffin : sorry lambat tukar birth date tuu. Best sangat tgok org terkene tipu hehehe peace yaww sayangg ;] *awak wish kat saya lambat aa. Touching dengan you ! HAHA  

Korang jgn marah sgt tau ! Janah saje je nak suka ria huhuhu so have fun & enjoy with this game ! HAHAHA
 
 Ampun again Sorry. babai i lap you all sangat ! 
Korang terkene babe ! Bang bang boom. Akak akak boom . 
HAHAHA*psst ! nak pecah usus perut saya gelak AHAHA

Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)