Welcome to my Blogspot dot com . Here I speak out what i love and whatever I want Pls dont be too jealous with my writing. Peace out ! (Y)

Raya AidilFitri ?


Heyheyhey ! Hari Raya Aidilfitri dah nak dekat kea ? Yang terdekat Raya Cina je kot. Ishhhhh pelik hehe. Janah dah shoping baju raya. Yeayyy ! HAHA kenapa dah shoping awal ? Sebab-nye minggu depan Janah g Langkawi so mase On The Way tu, pergi lah Taiping kejap. Momma angkat saya duduk sana dan beliau lah yg akan
jahitkan baju saya. Kenapa jahit jauh sangat ? Haihhhh sebab dulu dea duduk satu Kuartes dgn Janah jugak, dea jahit bagus sangat ! *bukan la org lain ta bagus -__- Tapi mak kate mak dah ta larat nak jahit. Ibu pun tatau lah. Kalau mak tanak jahit jugak, janah jahit dgn org laen jelah. Redha lah kata kann huhu.  Janah beli kain utk 7 pasang baju haha. Banyak tak ? Daripada sekolah rendah lagi baju raya mesti atas daripada 5. Tapi banyak baju dah singkat. So sedekah jelah kat orang lain. Kalau nak suruh adek saya pakai ta muat kot grrr rugi sangat ! T-shirt utk raya pun dah beli mase kat Sogo sale hahaha. Janah memang cmtuu, even belum raye beli je baju utk raye. So tanpa disedari baju raya kite banyak. Beli slow slow laa. Takde aa membunuh duit ibu aku nak beli huhu.
*Korang try la buat cmgituu. Ibu latih saya buat cmgitu supaya nanti bila besar, duit gaji tak habes cmgituu jee hehe. Tapi aku rase kalau aku sekali shoping tuu habes banyak kot. Lepas utk beli Nokia C3 dua HAHAHA.

Tahun nih macam meriah je rayenye. Tahun depan adek nak masuk asrama kot. Aminnnn :] So, sampai jumpa raya nanti okay ! HAHA 
Happy Chinese New Year alls <3

Thanks datang blog kite ! Love yaaa ;)